loading...
ابزارها قالب
تبلیغات
تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده
آخرین ارسال های انجمن
حمیدرضا بازدید : 2186 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (12)

  این مطلب به درخواست یکی از کاربران گذاشته شده است.

در این مطلب می خواهیم ابزاری را در اختیار شما بگذاریم که بسیار کاربردی و مفید است. حتما تا به حال با ابزار گوگل پلاس (google+) در سایت ها و وبلاگ ها برخورد کرده اید. این ابزار می تواند به معروف شدن وبلاگ یا سایت شما در موتور جستجوگر گوگل کمک کند و رتبه ی وبلاگ یا سایت شما را بالا ببرد و باعث افزایش بازدید شود.

از آن گذشته این ابزار بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به زیبای وبلاگ یا سایت شما بیفزاید. شما می توانید با امکاناتی که ما برایتان قرار داده ایم انواع رنگ ها و تصاویر را برای این ابزار ایجاد کنید و شکلی متفاوت با دیگران را برای ابزار خود داشته باشید.

این ابزار 13 تصویر پیشفرض دارد که شما می توانید به راحتی با کلیک بر روی آن ها ، آن ها را انتخاب کنید. همچنین می توانید با وارد کردن آدرس تصویر خود هزاران هزار تصویر دیگر را هم استفاده کنید.

این ابزار با انیمیشن بسیار زیبا طراحی شده است که حتما شما از آن خوشتان خواهد آمد.

قابل اجرا در:

  • همه ی سایت ها و وبلاگ ها

 برای قرار دادن کد در سایت خود مراحل زیر را به ترتیب اجرا کنید:

2. کد مورد نظر خود را به وسیله ی کد ساز این مطلب به دست بیاورید. (برای دیدن کد ساز اینجا کلیک کنید)

3. به بخش ویرایش قالب بروید و کد را در ابتدای قالب خود و بعد از <html> قرار دهید.

3. همچنین می توانید کد را در بخش اسکریپت های اختصاصی (کد های اختصاصی ، کد های جاوا اسکریپت یا ...) وبلاگ خود قرار دهید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط 2link20 در تاریخ 1394/04/18 و 8:48 دقیقه ارسال شده است

بسیار زیبا

در سایتم قرار داده شد

موفق باشید

http://jadoykalamat.ir
پاسخ : ممنونم

این نظر توسط roghayeheyoon3 در تاریخ 1394/02/14 و 20:11 دقیقه ارسال شده است

سلام.
مممنون بابت احترامتون.
از اینکه انقدر مزاحم شدم و وقت شما رو گرفتم،حلال کنید.
پاسخ : خواهش می کنم!
حلال کردن نداره دیگه. وظیفه ی من جواب دادن به دوستانه! D:

این نظر توسط icesky در تاریخ 1394/02/13 و 20:16 دقیقه ارسال شده است

اگر میشه اون تبلیغات بالاش رو حذف کنید در غیر این صورت به کار ما نمیاد
جالبه ولی با این تبلیغات به مفت هم نمی ارزه
پاسخ : سلام.
شما می تونی ازش استفاده نکنی!

این نظر توسط roghayeheyoon3 در تاریخ 1394/02/13 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

سلام.
بازهم نشد.
این کدی که من در وبلاگم قرار دادم.
یه نگاه بهش بندازید و اشکالاتش رو بفرمائید.
#googlePlusCR{top:auto !important;bottom: 8px !important;}
#googlePlusCR{display: none;}
پاسخ : سلام.
من که کد های روی وبلاگ شما رو دیدم متوجه شدم که آدرس اسکریپت پاک شده. به خاطر همینه کار نمیکنه! احتمالا به خاطر بلاگفاست. بلاگفا با بعضی از آدرس ها مشکل داره! اگر کدی رو که من گذاشتم براتون رو به صورت درست قرار بدید نباید هیچ مشکلی باشه!

این نظر توسط roghayeheyoon3 در تاریخ 1394/02/12 و 18:17 دقیقه ارسال شده است

باور کنید گیج شدم.
هرچی شما میگید رو انجام میدم.
میشه خودتون کد کامل رو بهم بدید بذارم؟
میخوام مثل واسه خودتون باشه ولی پایین.
ممنون میشم اگر این لطف رو در حق بنده انجام بدید.
پاسخ : این هم کدی که شما می خواید:
#googlePlusCR{top:auto !important;bottom: 8px !important;}
#googlePlusCR{display: none;}

این نظر توسط roghayeheyoon3 در تاریخ 1394/02/12 و 18:08 دقیقه ارسال شده است

سلام.
لینک شما رو قرار دادم.بابت تاخیر ببخشید.
ممنون.

این نظر توسط رقــــیـــه یـــون در تاریخ 1394/02/11 و 12:18 دقیقه ارسال شده است

سلام.
با عرض معذرت این کدی که گفتید حتی تو صفحه کد ساز هم وجود نداشت و من حذف نکردم.
لطفا" بگید این کد
#googlePlusCR{display: none;}
رو کجای کد قرار بدم؟
پاسخ : سلام
باز هم میگم. حتما لینک ما رو یه جایی از سایتتون بذارید. تهیه ی این ابزار ها کلی زمان میبره. من با اطمینانی که به شما دارم ، این کد مخفی کردن رو بهتون میدم:
#googlePlusCR{display: none;}
کد بالا رو هر جایی که بذارید کار می کنه! بهتره قبل از کد ابزار باشه.

این نظر توسط رقــــیـــه یـــون در تاریخ 1394/02/07 و 18:36 دقیقه ارسال شده است

سلام.
گفته بودید آدرس وبلاگم رو بذارم تا ببنیدچرا باز و بسته نمیشه.
بفرمایید
http://roghayeheyoon3.blogfa.com
پاسخ : سلام.
از اونجایی که شما می خواستید لینک ما رو حذف کنید ، یه قسمتی از کد رو پاک کردید. این موضوع باعث شده ابزار دچار مشکل بشه. من کد حذف لینک رو بهت میدم ولی حتما لینک ما رو در وبلاگت بذار:
#googlePlusCR{display: none;}

این نظر توسط رقــــیـــه یـــون در تاریخ 1394/01/27 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

سلام.
بلاگفا لینک وبلاگ شما رو قبول نمیکنه.به همین علت مجبور شدم لینک شما رو حذف کنم.
ضمنا" واسه وبلاگ شما باز و بسته میشه ولی واسه ما که گذاشتید مثل واسه خودتون نیست.
من میخوام در سمت چپ و پایین نمایش داده بشه.چی کار باید بکنم؟
منتظر جواب شما هستم.
پاسخ : سلام
برای سمت چپ پایین ، بعدا یه ابزار درست می کنم.
در مورد باز و بسته نشدنش هم ، زمانی باز و بسته میشه که صفحه کاملا لود شده باشه. آدرس وبلاگت رو بذار تا ببینم چرا باز و بسته نمیشه.

این نظر توسط سمانه سبزواري در تاریخ 1393/06/21 و 18:18 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشيدمن قالب اين2وبودوست دارم حالاهركدومش كه شدميشه لطفاكداين قالب هاروبرام بفرستيدخواهش ميكنم برام مهمه منتظرم.
http://www.lovelyfilm.rozblog.com
http://1.lovelycinema.com/
پاسخ : یعنی منظورت اینه که قالب رو کپی کنم؟
برای این کار باید از خود صاحب وبلاگ اچازه بگیرید. اگه اجازه داد کدشو براتون پیدا می کنم.
برای کار ترجمه ی قالب به قالب رزبلاگ هم چند روز وقت لازمه.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
ابزارهای خاص
جعبه ی پیوند لینک کوتاه کن رایگان ارزیابی آنلاین سایت و وبلاگ به صورت رایگان
تبلیغات
تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده
تبلیغات متنی
درباره ما
لوگوی ابزارها قالب
سایت ابزارها قالب برای خاص بودن آفریده شده است. به امید این که خاص ترین باشیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات
    تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده

    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3280
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 266
  • باردید دیروز : 187
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,180
  • بازدید ماه : 3,752
  • بازدید سال : 91,605
  • بازدید کلی : 2,054,660
  • کدهای اختصاصی
    یادبود 175 شهید غواص
    یادبود 175 شهید غواص