loading...
ابزارها قالب
تبلیغات
تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده
آخرین ارسال های انجمن
حمیدرضا بازدید : 1426 یکشنبه 25 تیر 1396 نظرات (0)

یکی از کار هایی که در سئوی سایت بسیار تاثیر گذار است ، لینک های داخلی است. و اگر این لینک های داخلی به قسمت مشخصی از صفحه متصل باشند کاربر احساس رضایت بیشتری می کند و رتبه ی گوگل را بالاتر می برد.

برای ایجاد لینک داخلی به قسمت خاصی از صفحه (مثلا عنوانی که در وسط صفحه قرار دارد) باید به آن قسمت از صفحه id خاصی نسبت داده شود و در نوار آدرس مرورگر با علامت #id به لینک رجوع شود.

اگر شما بخواید برای همه ی عنوان های سایتتون به این شکل لینک بذارید ، خیلی وقت گیره. (مگر این که از اول این کار رو کرده باشید چشمک)

پس پیشنهاد می کنم از این ابزار خیلی باحال استفاده کنید تا به یه چشم به هم زدن همه ی عنوان هایی که می خواید لینک گذاری بشن.

برای دریافت کد ابزار به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 2747 سه شنبه 17 فروردین 1395 نظرات (0)

با استفاده از این ابزار شما می توانید کد های خود را رمزگذاری کنید تا همه نتوانند کد های واقعی را ببینند و از آن ها سوء استفاده کنند. البته نکته ای که وجود دارد این است که این ابزار تنها برای کد های جاوا اسکریپت نیست و شما می توانید با برداشتن تیک مربوط به کد های جاوا اسکریپت دیگر متن ها را نیز رمزگذاری کنید. (مثلا می توانید یک نام را رمزگذاری کنید نیشخند)

ابزار همچنین امکانی دارد که به شما اجازه می دهد انتخاب کنید ، متن تا چه حد مبهم شود.

قابل اجرا برای:

  • هر متن یا کدی که بخواید رمزگذاری کنید

برای مشاهده و استفاده ی رایگان از ابزار به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 1263 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)

جاوا اسکریپت یک کد نویسی تحت کاربر است (برای مطالعه درباره ی برنامه های سمت سرور و سمت کاربر اینجا کلیک کنید) که توانایی های زیادی دارد و هکر ها می توانند از آن به عنوان یک ابزار برای هک کردن کاربران اینترنت استفاده کنند. البته در نظر داشته باشید که جاوا اسکریپت بسیار مفید است و در طراحی صفحات وب بسیار به درد می خورد.

قابل اجرا برای:

  • همه ی کد های جاوا اسکریپت بدون رمز

برای مشاهده و استفاده ی رایگان از ابزار به ادامه ی مطلب بروید.

 

حمیدرضا بازدید : 1401 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (0)

وقتی سایت ها پیشرفت می کنند ، نیاز های جدیدی برای آن ها ایجاد می شود و مدیران می خواهند بتوانند کار های بیشتری انجام دهند. سایت رزبلاگ به عنوان یکی از سایت های بسیار عالی برای ایجاد وبلاگ رایگان امکانات زیادی را به مدیران سایت ها و وبلاگ ها می دهد. اما با این حال این امکانات آن قدر کافی نیست که تمام نیاز های یک وبلاگ نویسی حرفه ای را جوابگو باشد. با این که امکانات حرفه ای نیز در کنار امکانات رایگان در اختیار کاربران رزبلاگ قرار داده شده است ، اما خیلی از امکانات هستند که کاربران به هیچ وجه نمی توانند به آن ها دسترسی داشته باشند. برای مثال امکان ایجاد ایمیل به اعضا تنها یک بار در روز امکان پذیر است. شاید شما لازم داشته باشید ، چندین بار در روز ، پیام های عمومی ای را به اعضای سایت خود ارسال کنید.

ارسال ایمیل بدون محدودیت رزبلاگ به اعضا

برای چنین کاری شما نمی توانید از سرور های رزبلاگ استفاده کنید. مدیران رزبلاگ برای این که بتوانند هزینه های سرور های خود را پایین تر بیاورند ، مجبور هستند که ارسال ایمیل را محدود کنند. بنابر این شما لازم دارید هاستی شخصی برای ارسال ایمیل انبوه خریداری کنید. البته در مواردی که تعداد اعضا به 1000نفر نمی رسد چنین کاری لازم نیست و شما می توانید حتی از پنل های معروف و رایگانی مثل گوگل ، یاهو و ... استفاده کنید که چنین امکانی را به شما می دهند.

برای ارسال ایمیل به تمام اعضا ، خارج است میزکار رزبلاگ ، شما نیاز به آدرس های ایمیل اعضا دارید. یک راه ابتدایی که به ذهن هر کس می رسد این است که آدرس ها را یکی یکی کپی کند و در فایلی ذخیره کند. اما چنین کاری برای تعداد محدودی ایمیل قابل انجام است و اگر شما سایتی با بیشتر از هزار عضو داشته باشید ، چنین کاری مقدور نیست. سایت ابزارها قالب برای رفع این مشکل ابزاری را به شما معرفی می کند که می تواند این کار را با سرعت خیلی بالا انجام دهد و بعد از چند ثانیه هزاران ایمیل ثبت شده توسط اعضای سایت شما را به شما ارائه کند. البته اسکن آدرس ایمیل ها تنها یکی از امکانات این ابزار است. شما می توانید دیگر اطلاعات کاربران را نیز جمع آوری کنید. با دیدن ابزار بهتر متوجه خواهید شد.

 

برای مشاهده ی آموزش استفاده از این ابزار به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 2761 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

قبل از این پرسش و پاسخ های زیادی در موضوع پاپ آپ در این قسمت انجمن بین مدیر و کاربران در گرفت. بعد از این که کد پاپ آپ ارائه شده در این موضوع انجمن ، امکانات زیادی پیدا کرد ، من به این نتیجه رسیدم که شاید کار کردن با این کد ها برای بعضی ها سخت باشد. به همین دلیل این ابزار پیشرفته را درست کردم تا همه در محیطی گرافیکی کد خود را ایجاد کنند و از آن استفاده کنند. توجه داشته باشید که توضیحات مربوط به کدساز را مطالعه کنید تا در دریافت کد دچار مشکل نشوید.

توضیح کوتاه درباره ی پاپ آپ

پاپ آپ پنجره ای است که وقتی روی صفحه کلیک می کنید به طور ناخواسته برای شما باز می شود و تبلیغات یا هر چیزی دیگری را به شما نمایش می دهد. پاپ آپ ها می توانند تنظیمات زیادی داشته باشند. در اکثر سایت ها شما همین را می بینید که پنجره ای مزاحم باز می شود و شما آن را می بندید. اما این پنجره ها می توانند خیلی متنوع تر و با تنظیمات دلخواه ایجاد کننده ی سایت به وجود بیایند. حال اگر شما مدیر سایت باشید با استفاده از این کد می توانید تبلیغات جدیدی را به پنل تبلیغاتی خود اضافه کنید با عنوان پاپ آپ .

این کدساز بسیار کامل طراحی شده است. پس برای این که از قسمت های مختلف آن سر در بیاورید ، توضیحات آن را مطالعه کنید.

 

قابل اجرا در:

  • همه ی سایت ها و وبلاگ ها

کدساز و توضیحات کامل در ادامه ی مطلب.

حمیدرضا بازدید : 2256 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

امیدوارم از تعداد کم ابزار های جدید ناراحت نباشید. پیدا کردن ایده های جدید برای ساخت ابزار کار راحتی نیست. لطفا در این زمینه به ما کمک کنید و ایده های مفید و جالبتان را برایمان بفرستید.

قبلا ابزاری با موضوع برگه ی یادداشت در سایت منتشر شده بود. (برای دیدن این مطلب اینجا کلیک کنید.)

اما امروز ابزاری که می خواهم برای شما قرار دهم خیلی پیشرفته تر و حرفه ای تر است. این ابزار قابلیت ذخیره سازی اطلاعات را برای کاربران به وجود می آورد. هر متنی که در این ابزار وارد شود تا 90 روز ذخیره می شود. از امتیازات این ابزار می توان به طراحی زیبای آن و تنوع رنگ های موجود اشاره کرد. شما در قسمت کدساز می توانید ، رنگ سوزن و برگه ی یادداشت را انتخاب کنید.

از نظر من جالب ترین امکان این برگه ی یادداشت امکان کشیدن و جابجا کردن آن توسط کاربر است. کاربران شما می توانند با کشیدن سوزن روی برگه ی یادداشت و رها کردن آن در قسمتی دیگر ، برگه ی یادداشت را جابجا کنند تا برای آن ها مزاحمت در استفاده از صفحه ایجاد نکند.

قابل اجرا در:

  • همه ی سایت ها و وبلاگ ها

پیشنهاد می کنم حتما برای آزمایش هم که شده یک بار این ابزار را ببینید.

حمیدرضا بازدید : 8810 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (5)

در این مطلب می خواهم ابزاری مفید را به شما ارایه دهم. همان طور که می دانید ، تلگرام یکی سیستم هایی است که کاربران می توانند در کانال ها و گروه های مختلف فعالیت داشته باشند. اما اگر به تازگی وارد سایت های معروفی مثل سایت خبر صدا و سیما شده باشید حتما با بنری مربوط به تگرام مواجه شده اید که در آن نوشته ، به کانال تلگرامی ما بپیوندید.

با استفاه از این ابزار شما می توانید خیلی سریع یک بنر تلگرامی شخصی داشته باشید.

برای دیدن کدساز و توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 2573 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (3)

طی درخواست یکی از کاربران که از من کد یک پنجره ی باز شونده را خواسته بود این مطلب را منتشر کردم.

اگر در بالای سایت در قسمت پکیج های طراحی روی یکی از پکیج ها کلیک کنید ، پنجره ای برای شما باز می شود. به این پنجره ، پنجره ی شناور یا باز شونده می گویند. در این مطلب من ابزاری را قرار داده ام که شما با استفاده از آن می توانید به راحتی و با چند کلیک کد مربوط به آن پنجره را دریافت کنید و از آن در سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید. این پنجره بسیار زیبا طراحی شده است و انیمیشن زیبایی هم هنگم مخفی و نمایان شدن دارد.

پیشنهاد می کنم اگر در قسمتی از سایت خود از پنجره های شناور استفاده می کنید ، آن را کنار بگذارید و از این پنجره استفاده کنید. نه فقط به خاطر این که خودم این پنجره را طراحی کرده ام ، بلکه بیشتر به خاطر این که میدانم چقدر کار با این ابزار راحت است. شما خیلی راحت با استفاده از یک ویرایشگر متن قدرتمند می توانید متن خود را در این ابزار ایجاد کنید. متن شما می تواند همراه با تصاویر ، جدول ها ، لینک ها ، اینپوت ها و ... باشد.

نکته: این ابزار می تواند به تعداد نامحدود در یک صفحه استفاد شود.

پیشنهاد می کنم بعد از این که کد خود را ایجاد کردید آن را در اینجا آزمایش کنید.

قابل اجرا در:

  • همه ی سایت ها و وبلاگ ها

برای دریافت کد به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 2434 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (5)

ابزار بر اساس جدیدترین تغییرات رزبلاگ آپدیت شد. (94/7/1)

اگر به طور مرتب سایت ما را دیده باشید ، متوجه این موضوع شده اید که بعد از مدت ها که جای "نظرات کاربران" (آخرین نظرات) در پایین صفحه خالی بود ، بالاخره این امکان را فعال کردم. البته بدون پرداخت پول و کاملا به صورت رایگان. اگر در رزبلاگ ، وبلاگ داشته باشید باید این را بدانید که رزبلاگ امکان آخرین نظرات را در قسمت "خدمات حرفه ای" خود با دریافت هزینه ی سالیانه ی 12هزار تومان برای شما فعال می کند. اما امروز در این مطلب من می خواهم این امکان را به طور کاملا رایگان و قانونی به طوری که هیچ یک از قوانین رزبلاگ را نقض نکند ، در اختیار شما قرار دهم. البته این را بگویم که ارزش این ابزار از نظر سئو پایین تر است. اما با این حال می تواند نیاز شما در نمایش آخرین نظرات تایید شده ی کاربرانتان را از بین ببرد.

شاید حتی نتوانید تصور کنید که چقدر روی این ابزار وقت گذاشته ام!! بدون شک یکی از حرفه ای ترین ابزار های سایت ما این ابزار است.

برای این که ببینید این ابزار چگونه کار می کند ، به پایین صفحه ی سایت ما بروید و قسمت نظرات کاربران را ببینید. این ابزار اینگونه خواهد شد.

من برای این ابزار طراحی پیشفرضی قرار داده ام و لازم نیست حتما برای زیبا کردن آن اقدام خاصی انجام دهید. اما با این حال این ابزار را طوری کدنویسی کرده ام که اگر با سی اس اس آشنایی داشته باشید ، می توانید آن را به هر حالتی که دوست دارید در بیاورید. کلاس های زیادی برای اشیا مشخص شده اند که به شما کمک می کنند ، اشیا را به راحتی انتخاب کنید و رو آن ها تغییرات را اعمال کنید.

طراحی من برای این ابزار به گونه ای است که شما می توانید موارد زیر را مشخص کنید:

  1. تعداد نمایش نظرات که حداکثر می تواند 20 تا باشد.
  2. تعداد صفحاتی که این نظرات را نمایش می دهند ، که این هم حداکثر می تواند هم تعداد با مورد قبلی باشد. برای این که نظرات نمایش داده شده ، فضای زیادی را در صفحه اشغال نکنند ، من آن ها را به گونه ای طراحی کرده ام که ، در چند صفحه تقسیم شوند و کاربر با کلیک بر روی شماره های پایین این نظرات بتواند صفحه را عوض کند و بقیه ی نظرات را ببیند.
  3. تعداد بلوک های دلخواه فعال در سایت شما. اگر وارد بخش کاربری خود در رزبلاگ شوید ، قسمتی وجود دارد که بلوک های دلخواه قالب شما را نمایش می دهد. برای این که ببینید چند بلوک دلخواه در قالب شما وجود دارد ، در بخش "دیگر امکانات" ، روی "تنظیمات بلوک های دلخواه" کلیک کنید تا وارد بخش مورد نظر شوید. اگر در این قسمت مواردی وجود دارد ، آن ها را بشمارید و آن را وارد کنید. در غیر این صورت عدد صفر وارد کنید.

امروز یک خبر دیگر هم دارم. اگر به آخر این مطلب بروید و روی لینک کدساز کلیک کنید ، می بینید که طرز نمایش فرم کدساز سایت تغییر کرده است. دیگر وارد صفحه ی دیگر نخواهید شد! laugh

نکته: طراحی این ابزار به گونه ای است که طول آن به صورت 100% تنظیم می شود و تمام صفحه را تا جایی که ممکن باشد پر می کند. پس برای نمایش بهتر آن را در قسمتی از قالب قرار دهید که طول محدود تری داشته باشد ، مثلا در ستون های کناری صفحه!

قابل اجرا در:

  • فقط رزبلاگ

برای دریافت کد و مشاهده ی نمونه به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 2484 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

همین چند روز پیش بود که 175 غواص را از مناطق جنوب یافتند. من در این ابزار ، این امکان را به شما داده ام تا بتوانید یادبودی از آن ها را در سایت یا وبلاگتان داشته باشید. به علت کم بود وقت در زمینه ی طراحی تصاویر ، نتوانستم تصاویر زیبا و جالبی ایجاد کنم. اما اگر شما خودتان تصویری دارید که می خواهید به شکل همین ابزار از آن استفاد کنید ، می توانید با ورود به مطلب ابزار ایجاد تصویر یا متن در گوشه های صفحه کد تصویر مورد نظر خود را برای گوشه های صفحه دریافت کنید.

نمونه ها را می توانید در صفحه ی کدساز مشاهده کنید. بعد از این که کد خود را ساختید با کلیک بر روی "نمایش نمونه ی کد شما" دموی آن را مشاهده کنید.

قابل اجرا در:

  • همه ی سایت ها و وبلاگ ها

برای دریافت کد به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 2016 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

این ابزار یکی از کاربردی ترین ابزارهای وب است. شما می توانید به تعداد بسیار زیادی ، نمونه هایی از این ابزار را در اینترنت مشاهده کنید. تا به حال سایت های زیادی هم این ابزار را به کاربران خود ارائه داده اند. اما این ابزار تفاوت هایی دارد. ابزار های دیگر دارای یک سری جملات از پیش تعیین شده می باشند که به صورت تصادفی بعد از هر بار رفرش صفحه نمایش داده می شوند. اما در این ابزار شما می توانید هر جمله ای را که دوست دارید به صورت تصادفی به کاربران خود نمایش دهید. همچنین 45جمله ی پیشفرض هم در این ابزار وجود دارد که شما اگر خواستید می توانید آن ها را نیز فعال کنید. این ابزار می تواند کاربرد های زیادی داشته باشد. نه تنها در نمایش جملات بزرگان بلکه در خوش آمد گویی به کاربران ، تبریک های مختلف ، جک و ...

همچنین این ابزار این امکان را به شما می دهد که اگر خواستید به جای فعال کردن گزینه ی "تغییر با رفرش صفحه" ، زمانی را به ثانیه مشخص کنید تا بعد از گذشت آن زمان متن نوشته یک بار تغییر کند.

برای افراد حرفه ای تر هم این امکان ایجاد شده است که هر گونه استایلی که می خواهند به جعبه ی نمایش متن خود بدهند. اما پیشنهاد می کنم اگر با کد های Css آشنایی ندارید ، قسمت مربوط به مشخص کردن شیوه ی نمایش ابزار را تغییر ندهید.

قابل اجرا در:

  • همه ی سایت ها و وبلاگ ها

برای مشاهده ی کدساز به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 2424 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

این ابزار به درخواست یکی از کاربران در سایت قرار داده شده است.

به درخواست یکی از کاربرانمان ابزاری ایجاد کردیم که با استفاده از آن می توانید برای تصاویر خود چرخش ایجاد کنید. یعنی بعد از این که موس روی تصویر رفت ، تصویر یک چرخش 360درجه داشته باشد و سپس بعد از برداشتن موس دوباره با حالت اولیه باز گردد.

قابل اجرا در:

  • همه ی سایت ها و وبلاگ ها

برای دریافت کد ابزار به ادامه ی مطلب بروید.

 

حمیدرضا بازدید : 1876 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (1)

این ابزار به درخواست یکی از کاربران در سایت قرار داده شده است.

اشتراک گذاری صفحه یکی از عوامل بسیار مهم در معروف شدن سایت شما و افزایش بک لینک در آن است. پیشنهاد می کنیم ، حتی اگر از ظاهر این ابزار اشتراک گذاری صفحه خوشتان نمی آید ، برای افزایش رتبه ی سایت خود از آن استفاده کنید. مطمئنا اثر آن را مشاهده خواهید کرد. البته شما برای این که این ابزار را کارآمد کنید باید از کاربران خود بخواهید که مطالب شما را در سایت های معروف جهانی به اشتراک بگذارند. شما حالت های بسیار متفاوتی را می توانید در این ابزار ایجاد کنید.

شما می توانید اشتراک گذاری در این سایت ها را با استفاده از این ابزار ایجاد کنید:

  • reddit
  • myspace
  • digg
  • bogger
  • stumbleupon
  • youtube
  • facebook
  • delicious
  • flickr
  • google
  • linkedin
  • twitter
  • cloob
  • facenama

قابل اجرا در:

  • همه ی سایت ها و وبلاگ ها

برای دریافت کد به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 2935 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

امروزه فرم تماس با ما یکی از حیاتی ترین امکانات یک وبلاگ یا سایت به شمار می رود. صفحه ی تماس با ما ، راه ارتباطی بین کاربر و مدیر سایت یا وبلاگ ایجاد می کند و می تواند باعث اعتماد بیشتر از طرف کاربران بشود. در این مطلب شما می توانید با استفاده از کدساز ، صفحه ی تماس با مای اختصاصی برای خودتان به صورت آنی و به طور رایگان درست کنید. هزینه ی طراحی یک صفحه ی تماس با ما ، هزینه ی قالب توجهی است که شما می توانید با استفاده از این ابزار ، آن هزینه را پرداخت نکنید و در عین حال صفحه ی تماس با مایی با امکانات مناسب و طراحی زیبا داشته بشاید.

یکی دیگر از فواید این ابزار برای کاسنی است که از فرم تماس با ما وبلاگ یا سایت خود راضی نیستند. فرم آن ها یا طراحی زیبایی ندارد و یا به درستی کار نمی کند. این فرم می تواند جایگزین فرم های خراب و یا نه چندان زیبای شما بشود.

این فرم تماس با ما با ارسال ایمیل کار می کند. هر وقت کسی از آن استفاده کند ، ایمیلی برای شما ارسال می شود و شما می توانید آن پیام را در ایمیل خود بخوانید.

قابل اجرا در:

  • همه ی سایت ها و وبلاگ ها

برای مشاهده ی نمونه ی این ابزار اینجا کلیک کنید.

حمیدرضا بازدید : 2547 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (3)

این ابزار به درخواست یکی از کاربران در سایت قرار داده شده است.

 

بسیاری از سایت ها و وبلاگ ها برای این که باعث شوند بازدید کننده ی آن ها ، تعداد بشتری کلیک روی صفحه داشته باشد از روش های مختلفی استفاده می کنند. یکی از این روش ها استفاده از پنجره های شنارو یا باز شونده است که کاربر را مجبور می کند بعد از وارد شدن به صفحه ، روی آن کلیک کند تا آن را ببندد. این امر دو فایده دارد. یکی این که باعث افزایش تعداد کلیک های صفحه و در نتیجه ی آن افزایش رتبه ی سایت می شود. و دوم این که ، اگر پاپ آپی موجود باشد ، باز خواهد شد. این ابزار قابلیت نوشتن متن انگلیسی و فارسی را با ظاهری متفاوت دارد.

قابل اجرا در:

  • همه ی سایت ها و وبلاگ ها
حمیدرضا بازدید : 2324 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (1)

حتما شما هم تا به حال به نام های کاربری درخشان بعضی از انجمن ها دقت کرده اید. در رزبلاگ امکانی وجود دارد که شما می توانید برای اعضای گروه های مشخصی این حالت را ایجاد کنید و رنگ خاصی به آن اختصاص دهید. به درخواست یکی از کاربران ، که در انجمن مطرح شد ، ابزاری برای ایجاد نام های کاربری درخشان در انجمن های رزبلاگ ایجاد کردیم. تفاوت این ابزار با امکان رزبلاگ این است که تمام نام های کاربری (چه عضو گروه های خاص ، چه به غیر از آن) چنین حالتی به خود می گیرند. البته نه فقط نام های کاربری ، بلکه تمام لینک هایی که به صفحه ای از نام کاربری شخصی پیوند می دهند. شما می توانید نمونه ای از این حالت را در صفحه ی اصلی انجمن همین سایت مشاهده کنید. تصویری از این ابزار نیز در ادامه ی مطلب وجود دارد.

این ابزار می تواند دو فایده داشته باشد: یکی این که باعث زیبایی انجمن می شود و دوم این که باعث می شود لینک نام های کاربری به خوبی مشخص باشند.

قابل اجرا در:

  • رزبلاگ

برای مشاهده ی تصویری از ابزار و دریافت کد به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 2608 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (1)

کار کد پخش موسیقی در وبلاگ کاملا مشخص است. کار این ابزار این است که یک ابزار پخش کننده ی موسیقی و صدا را در وبلاگ یا سایت شما ایجاد کند. در این ابزاری که ما ارائه می دهیم ، چهار حالت وجود دارد. برای هر کدام از این حالت ها شما می توانید انواع ویژگی ها را مشخص کنید و در اصل ، یک پخش کننده ی موسیقی کامل به دلخواه خود داشته باشید. این پخش کننده ی موسیقی تنها امکان پخش فایل هایی با پسوند mp3 را دارد. شما برای استفاده از ابزار باید ابتدا فایل را در اینترنت آپلود کنید و از لینک آپلود شده ی آن برای ایجاد کد استفاده کنید.

قابل اجرا در:

  • تمام سایت ها و وبلاگ ها

برای دریافت کد پخش فایل mp3 مشاهده ی نمونه به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 1713 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

حتما تا به حال تصاویری را در بعضی وبلاگ ها و سایت ها دیده اید که با هر بار رفرش صفحه عوض می شوند و عکس جدیدی را نمایش می دهند. در این مطلب شما می توانید کدی را دریافت کنید که چنین امکانی را در وبلاگ یا سایت شما ایجاد می کند و کاربران می توانند با هر بار رفرش کردن صفحه عکس جدیدی را ببینند.

از ویژگی های مهم این ابزار که یک مزیت نسبت به ابزار های مشابه آن به شمار می رود این است که شما می توانید انواع کیفیت ها و اندازه ها را برای تصویر خود معین کنید. شما می توانید با پایین آوردن کیفیت عکس ، کاری کنید که در سرعت بارگزاری صفحه ی شما تغییر چندانی ایجاد نشود و یا با مشخص کردن اندازه ی تصویر می توانید آن را متناسب با قسمت های مختلف وبلاگ یا سایت خود داشته باشید.

امکان استفاده ی چند باره از این ابزار در یک صفحه وجود دارد.

در این ابزار 20 تصویر به تصادف انتخاب می شوند. اگر تصویر زیبایی دارید برای ما ارسال کنید تا تعداد این تصاویر را بیشتر کنیم.

قابل اجرا در:

  • تمام سایت ها و وبلاگ ها

برای دریافت کد و مشاهده ی نمونه به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 1990 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

این مطلب هم مانند دو مطلب قبل در موضوع عید نوروز است. این عید ارزشمند بر همه مبارک.

شما با استفاده از این ابزار می توانید تصویری را در گوشه های بالای صفحه ایجاد کنید که در این تصویر ها عید به بازدیدکنندگان تبریک گفته می شود.

قابل اجرا در:

  • تمام سایت ها و وبلاگ ها

برای دریافت کد و مشاهده ی نمونه به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 2524 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (1)

از آن جایی که فرا رسیدن عید نوروز سال 1394 نزدیک است ، در این چند روز سعی کردم که چند ابزار در این موضوع برای شما قرار دهم. امیدوارم استفاده کافی را ببرید.

این ابزار هم یکی از ابزار هایی است که به مناسبت نزدیکی عید نوروز برای شما کاربران قرار داده شده است. شما با استفاده از این ابزار می توانید تصاویری را در پایین سمت چپ و راست صفحه ایجاد کنید که عید را به بازدید کنندگان شما تبریک می گوید.

 

قابل اجرا در:

  • تمام سایت ها و وبلاگ ها

برای دریافت کد به ادامه ی مطلب بورید.

ابزارهای خاص
جعبه ی پیوند لینک کوتاه کن رایگان ارزیابی آنلاین سایت و وبلاگ به صورت رایگان
تبلیغات
تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده
تبلیغات متنی

تعداد صفحات : 3

درباره ما
لوگوی ابزارها قالب
سایت ابزارها قالب برای خاص بودن آفریده شده است. به امید این که خاص ترین باشیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات
    تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده

    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3280
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 255
  • بازدید ماه : 1,143
  • بازدید سال : 88,996
  • بازدید کلی : 2,052,051
  • کدهای اختصاصی
    یادبود 175 شهید غواص
    یادبود 175 شهید غواص