loading...
ابزارها قالب
تبلیغات
تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده
آخرین ارسال های انجمن
حمیدرضا بازدید : 3666 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (52)

درورد بر تمام کاربران گرامی.

من در این مطلب از تمام کاربران درخواست همکاری دارم. لطفا سایت را به دوستان و آشنایان معرفی کنید. من و دوستان دیگر وقت زیادی برای این سایت صرف می کنیم ، اما متاسفانه بازدید مناسبی از سایت انجام نمی شود. دلیل این بازدید کم هم چیزی نیست جز این که سایت ما شناخته نشده است. وگرنه اگر کسی از کار حرفه ای و مطالب پر محتوای ما بازدید کند ، حتما آن ها را دنبال خواهد کرد.

به غیر از این مورد ، من از شما درخواست دارم که به عنوان یک نویسنده از پنل کاربری خود ، برای ما مطلب ارسال کنید. این مطلب با نام خودتان در سایت منتشر خواهد شد (البته با تغییر). اگر هم فکر می کنید می توانید به عنوان یک نویسنده ی حرفه ای روی سایت کار کنید ، در بخش تماس با ما این موضوع را اعلام کنید تا من یک نام کاربردی برای شما در پنل اصلی سایت ایجاد کنم.

گذشته از این دو مورد ، یک مورد دیگر هم که خیلی مهم است این است که ، لطفا لطفا لطفا برای ما ایده های جالب خود را بفرستید. اگر در یکی از مطالب ، ایده ی جالبی به ذهن شما رسید ، در همان مطلب نظر خود را به ما بگویید. مطمئن باشید نظر شما برای من و دوستان ارزشمند است و حتما روی آن کار خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محسن شایان در تاریخ 1394/08/03 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر
استفاده از استایل وقالب البته برخی از موارد نه همه
مشکل داره؟
شما راضی هستین؟
ممنون ومتشکرم
پاسخ : سلام
هر چیزی که خود سایت به عنوان یک مطلب منتشر کرده باشه قابل استفاده است و هیچ مانعی نداره. اما کپی برداری به هیچ وجه قانونی و شرعی نیست. اگر مطلب یا ابزاری رو لازم دارید ، درخواست بدید تا قرار داده بشه.

این نظر توسط رقیه یون در تاریخ 1394/06/22 و 10:18 دقیقه ارسال شده است

سلام.
پس چرا کد قسمت پکیج های طراحی سایت رو قرار نمی دید؟
پاسخ : سلام
یادم نرفته. تقریبا تموم شدست ولی به یه مشکلی برخوردم که نمی تونم بذارم.
من هر وقت آماده شد یه ایمیل برات می فرستم.

این نظر توسط رقــــیـــه یـــون در تاریخ 1394/06/16 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

حمیدرضا معلم طاهری از شهر اصفهان
درسته؟
پاسخ : نه. از استان اصفهان

این نظر توسط رقــــیـــه یـــون در تاریخ 1394/06/16 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

سلام.
منتظر میمونم تا خودتون بذارید.
قسمت نظرات کاربران که پایین صفحه قرار گرفته خیلی جالبه.فقط نظرات منه.
پاسخ : سلام
این چند روز کمی مشغله دارم شاید بیش از حد طول بکشه.

این نظر توسط رقیه یون در تاریخ 1394/06/15 و 23:54 دقیقه ارسال شده است

سلام.
من کدهای قسمت پکیج های طراحی سایت رو پیدا کردم.
ولی مثل اینکه توی کد جاوا اسکریپتش فارسی نویشتین یا نمیدونم...
از اونجایی که من در حد حرفه ای به جاوا اسکریپت مسلط نیستم خواهش میکنم هرچه زودتر کدش رو در وبلاگتون قرار بدید.
یه نگاه هم به کد جاوا اسکریپت بندازید:
http://up.toolstheme.ir/view/2587/web-design.js
پاسخ : سلام
برای این که بتونید متن فارسی رو به صورت صحیح ببینید باید فایل جاوا اسکریپت رو save as کنید. بعد می تونید با notepad فایل رو باز کنید و محتوای اون رو ببینید.
دارم یه کدساز براش می سازم. یه کم وقت می بره.

این نظر توسط رقیه یون در تاریخ 1394/06/14 و 12:39 دقیقه ارسال شده است

سلام.
هر موقعه کدش رو گذاشتین بهم خبر بدین.
البته اگر اجازه بدید خودم هم میتونم از طریق کدهای صفحه تون بردارم.
پاسخ : سلام
اگر می تونی برداری ، بردار. من هم تا یه مدت دیگه کد آمادش رو انتشار میدم.

این نظر توسط رقــــیـــه یـــون در تاریخ 1394/06/12 و 12:26 دقیقه ارسال شده است

سلام.
میشه بپرسم چجوری از سایت آمازون ( یا الکسا) برای خودتون تولبار اختصاصی ساختید؟
پاسخ : سلام
الکسا این امکان رو برداشته و دیگه نمیشه تولبار جدید ایجاد کرد.

این نظر توسط رقــــیـــه یـــون در تاریخ 1394/06/12 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

سلام.
ممنون از راهنمایییتون.
میشه کدی رو که برای پکیج های طراحی سایت در بالای صفحه قرار دادید رو به من هم بدید.
اون کدی رو میخوامکه با کلیک کردن بر روی عکس به جای دیگه ای منتقل نشه و در همون صفحه جزئیات نمایش داده بشه.
احساس میکنم از جاوا اسکریپت استفاده کردید.درسته؟
پاسخ : سلام
خواهش می کنم
اون قسمت با جی کوئری و جاوا اسکریپت کار شده. کدِش رو قرار میدم.

این نظر توسط رقیه یون در تاریخ 1394/06/06 و 14:37 دقیقه ارسال شده است

سلام.
یه سوال.
میشه بپرسم شما که دانش آموز هستی چجوری این همه از کد و طراحی سایت بلدید؟
آخه منم دانش آموزم ولی فقط html و css3 طراحی سایت با جوملا و وردپرس و فتوشاپ بلدم و کمی هم به php و javascript آشنایی دارم و برنامه های اندرویدی سطح پایین تولید میکنم ولی شما این طور که از وبلاگتنون معلومه به mysql و php و jqury و .. مسلط هستید.
میشه بپرسم چجوری؟؟؟؟؟!!!!!!
پاسخ : سلام
الان شما هم کم چیزی بلد نیستی که! فقط چون از چیزایی که بلدی استفاده نکردی ، نمی دونی چقدر بلدی. باید پروژه های آزمایشی برای خودت انجام بدی تا هم بیشتر یاد بگیری و هم بفهمی چقدر بلدی. تازه ، دیدن نمونه کد های وب هم می تونه برات الهام بخش باشه. D:

این نظر توسط مبین در تاریخ 1394/06/02 و 23:12 دقیقه ارسال شده است

من دوست دارم نویسنده سایت شما بشم اگر منو پذیرفتید بهم ایمیل بدید تا با خبر شوم.


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 صفحه بعد
ابزارهای خاص
جعبه ی پیوند لینک کوتاه کن رایگان ارزیابی آنلاین سایت و وبلاگ به صورت رایگان
تبلیغات
تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده
تبلیغات متنی
درباره ما
لوگوی ابزارها قالب
سایت ابزارها قالب برای خاص بودن آفریده شده است. به امید این که خاص ترین باشیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات
    تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده

    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3280
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 285
  • باردید دیروز : 187
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,199
  • بازدید ماه : 3,771
  • بازدید سال : 91,624
  • بازدید کلی : 2,054,679
  • کدهای اختصاصی
    یادبود 175 شهید غواص
    یادبود 175 شهید غواص