loading...
ابزارها قالب
تبلیغات
تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده
آخرین ارسال های انجمن
حمیدرضا بازدید : 1319 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (5)

شما با استفاده از این ابزار می توانید کدی را دریافت کنید که این کد عکس یا متن شما را به گوشه ای از صفحه که شما می خواهید می برد. این حالت به طوری است که متن یا تصویر همیشه با کاربر همراه خواهند بود و قابلیت بسته شدن را هم ندارند. فقط زمانی که موس کاربر بر روی آن ها برود ، کم رنگ می شوند تا امکان دیدن پشت آن ها وجود داشته باشد. البته در ساخت کد خود باید توجه داشته باشید که از متن طولانی یا عکس بزرگ استفاده نکنید. زیرا هم زیبایی وبلاگ یا سایت شما را از بین می برد و هم باعث کلافه شدن کاربر می شود.

فقط خواهشمندیم برای حمایت از ما هم که شده کپی رایت ها را پاک نکنید. البته جدا از این که این کار ، کار غیر اخلاقی ، غیر قانونی و غیر شرعی ای است.

قابل اجرا در:

  • همه ی سایت ها و وبلاگ ها

برای دریافت کد و مشاهده ی توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad در تاریخ 1393/06/02 و 13:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام
کد گوگل پلاس رو چطور میشه در گوشه سمت راست پایین صفحه قرار داد؟
میشه کدشو تو سایت عالیتون بگذارید.
پاسخ : سلام
چشم حتما تا چند روز آینده در وبلاگ قررا میدیم.

این نظر توسط عسل در تاریخ 1393/05/22 و 11:09 دقیقه ارسال شده است

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوبهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط عسل در تاریخ 1393/05/22 و 10:24 دقیقه ارسال شده است

من عضو نمیشم شکلک حتی اگه نتونم از چیزی استفاده کنم.

پاسخ : وقتی بعضی از دوستان فرهنگ استفاده ی رایگان از چیزی رو ندارن باید حداقل با عضو گیری یه فایده ای برد.

من اولش نمی خواستم این کارو بکنم. وقتی دیدم همه کپی رایت ها رو پاک می کنن تصمیم گرفتم استفاده از مطالبو بدون عضویت غیرممکن کنم.

من چند تا وبلاگ دیگه رو دیدم که دارن از همین قالبی که من استفاده می کنم استفاده می کنن. ولی بین این همه وبلاگ فقط منم که کپی رایت های مترجم و سازنده ی قالبو پاک نکردم. برای همین انتظار دارم بقیه هم کپی رایت های کارای منو از بین نبرن.

البته دارم رو یه چیزی کار می کنم که حذف کپی رایت ها رو تا نزدیک غیر ممکن سخت کنه.

این نظر توسط عسل در تاریخ 1393/05/14 و 19:47 دقیقه ارسال شده است

سلام
مرسی بابت این کد ،گوشه ی سمت چپ زیر ساعت ازش استفاده کردم ،شکلک
نمیشه این کارو با فونت های زیبا ساز انجام داد ؟
پاسخ : بله میشه همین کارو با فونت های زیباساز هم انجام داد.
شما می تونی برای این کار به آدرس زیر بری و تو قسمت کدساز ، آدرس عکس فونت زیباساز رو وارد کنی و کدش رو بگیری.
http://freethemes.rozblog.com/post/44

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1393/05/14 و 0:33 دقیقه ارسال شده است

با سلام
سایت عالی داری
از کد نمایش پیغام استفاده کردم عالیست.
فقط کدی که خودتون استفاده کردید چیه؟منظورم کدی که گوشه سایت نمایش داده میشه.
همون نظرسنجی که گذاشتین.
پاسخ : سلام
من یه بار دیگه هم گفتم.
از اونجایی که نتونستید پیدا کنید لینک بهتون میدم:
http://freethemes.rozblog.com/post/29


کد امنیتی رفرش
ابزارهای خاص
جعبه ی پیوند لینک کوتاه کن رایگان ارزیابی آنلاین سایت و وبلاگ به صورت رایگان
تبلیغات
تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده
تبلیغات متنی
درباره ما
لوگوی ابزارها قالب
سایت ابزارها قالب برای خاص بودن آفریده شده است. به امید این که خاص ترین باشیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات
    تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده

    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3280
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 187
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,120
  • بازدید ماه : 3,692
  • بازدید سال : 91,545
  • بازدید کلی : 2,054,600
  • کدهای اختصاصی
    یادبود 175 شهید غواص
    یادبود 175 شهید غواص