loading...
ابزارها قالب
تبلیغات
تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده
آخرین ارسال های انجمن
حمیدرضا بازدید : 8818 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (5)

در این مطلب می خواهم ابزاری مفید را به شما ارایه دهم. همان طور که می دانید ، تلگرام یکی سیستم هایی است که کاربران می توانند در کانال ها و گروه های مختلف فعالیت داشته باشند. اما اگر به تازگی وارد سایت های معروفی مثل سایت خبر صدا و سیما شده باشید حتما با بنری مربوط به تگرام مواجه شده اید که در آن نوشته ، به کانال تلگرامی ما بپیوندید.

با استفاه از این ابزار شما می توانید خیلی سریع یک بنر تلگرامی شخصی داشته باشید.

برای دیدن کدساز و توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 2583 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (3)

طی درخواست یکی از کاربران که از من کد یک پنجره ی باز شونده را خواسته بود این مطلب را منتشر کردم.

اگر در بالای سایت در قسمت پکیج های طراحی روی یکی از پکیج ها کلیک کنید ، پنجره ای برای شما باز می شود. به این پنجره ، پنجره ی شناور یا باز شونده می گویند. در این مطلب من ابزاری را قرار داده ام که شما با استفاده از آن می توانید به راحتی و با چند کلیک کد مربوط به آن پنجره را دریافت کنید و از آن در سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید. این پنجره بسیار زیبا طراحی شده است و انیمیشن زیبایی هم هنگم مخفی و نمایان شدن دارد.

پیشنهاد می کنم اگر در قسمتی از سایت خود از پنجره های شناور استفاده می کنید ، آن را کنار بگذارید و از این پنجره استفاده کنید. نه فقط به خاطر این که خودم این پنجره را طراحی کرده ام ، بلکه بیشتر به خاطر این که میدانم چقدر کار با این ابزار راحت است. شما خیلی راحت با استفاده از یک ویرایشگر متن قدرتمند می توانید متن خود را در این ابزار ایجاد کنید. متن شما می تواند همراه با تصاویر ، جدول ها ، لینک ها ، اینپوت ها و ... باشد.

نکته: این ابزار می تواند به تعداد نامحدود در یک صفحه استفاد شود.

پیشنهاد می کنم بعد از این که کد خود را ایجاد کردید آن را در اینجا آزمایش کنید.

قابل اجرا در:

  • همه ی سایت ها و وبلاگ ها

برای دریافت کد به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 2495 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

همین چند روز پیش بود که 175 غواص را از مناطق جنوب یافتند. من در این ابزار ، این امکان را به شما داده ام تا بتوانید یادبودی از آن ها را در سایت یا وبلاگتان داشته باشید. به علت کم بود وقت در زمینه ی طراحی تصاویر ، نتوانستم تصاویر زیبا و جالبی ایجاد کنم. اما اگر شما خودتان تصویری دارید که می خواهید به شکل همین ابزار از آن استفاد کنید ، می توانید با ورود به مطلب ابزار ایجاد تصویر یا متن در گوشه های صفحه کد تصویر مورد نظر خود را برای گوشه های صفحه دریافت کنید.

نمونه ها را می توانید در صفحه ی کدساز مشاهده کنید. بعد از این که کد خود را ساختید با کلیک بر روی "نمایش نمونه ی کد شما" دموی آن را مشاهده کنید.

قابل اجرا در:

  • همه ی سایت ها و وبلاگ ها

برای دریافت کد به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 1996 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

این مطلب هم مانند دو مطلب قبل در موضوع عید نوروز است. این عید ارزشمند بر همه مبارک.

شما با استفاده از این ابزار می توانید تصویری را در گوشه های بالای صفحه ایجاد کنید که در این تصویر ها عید به بازدیدکنندگان تبریک گفته می شود.

قابل اجرا در:

  • تمام سایت ها و وبلاگ ها

برای دریافت کد و مشاهده ی نمونه به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 1218 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (1)

در این مطلب شما می توانید ابزاری را دریافت کنید که با استفاده از آن می توانید دکمه ای در پایین صفحه ی سایت خود ایجاد کنید که کاربر بعد از کلیک بر روی آن به بالای صفحه منتقل می شود.

قبل از این هم یک مطلب با همین موضوع در وبلاگ قرار داده شده بود. در این مطلب چند تفاوت با مطلب قبلی وجود دارد. شما در این مطلب می توانید تصاویر آماده ی بیشتر و زیباتری را ببینید و از آن ها در وبلاگ یا سایت خود استفاده کنید. در مطلب قبلی بعد از کلیک بر روی فلش رو به بالا ، صفحه به سرعت و بدون هیچ انیمیشنی به بالا انتقال می یافت ، اما در این مطلب حالتی زیبا تر به آن داده شده است. به گونه ای که کاربر ، در طول 1ثانیه به بالا منتقل می شود.

 

 

فقط خواهشمندیم برای حمایت از ما هم که شده کپی رایت ها را پاک نکنید. البته جدا از این که این کار ، کار غیر اخلاقی ، غیر قانونی و غیر شرعی ای است. ما این ابزار را کاملا رایگان در اختیار شما می گذاریم پس لطفا با ما همکاری کنید.

قابل اجرا در:

  • همه ی سایت ها و وبلاگ ها

برای دریافت کد و مشاهده ی توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 1323 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (5)

شما با استفاده از این ابزار می توانید کدی را دریافت کنید که این کد عکس یا متن شما را به گوشه ای از صفحه که شما می خواهید می برد. این حالت به طوری است که متن یا تصویر همیشه با کاربر همراه خواهند بود و قابلیت بسته شدن را هم ندارند. فقط زمانی که موس کاربر بر روی آن ها برود ، کم رنگ می شوند تا امکان دیدن پشت آن ها وجود داشته باشد. البته در ساخت کد خود باید توجه داشته باشید که از متن طولانی یا عکس بزرگ استفاده نکنید. زیرا هم زیبایی وبلاگ یا سایت شما را از بین می برد و هم باعث کلافه شدن کاربر می شود.

فقط خواهشمندیم برای حمایت از ما هم که شده کپی رایت ها را پاک نکنید. البته جدا از این که این کار ، کار غیر اخلاقی ، غیر قانونی و غیر شرعی ای است.

قابل اجرا در:

  • همه ی سایت ها و وبلاگ ها

برای دریافت کد و مشاهده ی توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 1556 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

در این مطلب شما می توانید کدی را دریافت کنید که با استفاده از آن یک تصویر 46*46 در گوشه ی پایین صفحه ی شما ایجاد می شود و کاربران می توانند با استفاده از آن به بالای صفحه بازگردانده شوند. این ابزار در بسیاری از سایت ها و وبلاگ ها استفاده شده است. توجه داشته باشید که شما می توانید از تصویر خودتان نیز استفاده کنید و حتما لازم نیست از این 5 تصویر استفاده کنید. اگر از طرح این ابزار خوشتان نیامد می توانید منتظر بمانید تا در آینده ، ابزار های انیچنینی بیشتری برای شما قرار دهیم.

قابل اجرا در:

  • همه ی سایت ها و وبلاگ ها

برای دریافت کد و مشاهده ی توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 1410 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

در این مطلب شما می توانید کد یک پیغام جالب و زیبا را دریفات کنید. بعد از قرار دادن این کد در قالب سایت یا وبلاگ خود ، هنگام ورود به صفحه های سایت یا وبلاگ یک پیام در بالا صفحه دریافت می کنید. این پیام به صورت انیمیشنی باز می شود و طرح انیمیشن آن بسیار زیبا شده است. حتما نمونه را ببینید. حتی اگر نیازی به این کد ندارید.

قابل اجرا در:

  • تمام سایت ها و وبلاگ

  برای دیدن نمونه اینجا کلیک کنید

 

برای دریافت کد و مشاهده ی توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 1323 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

بعضی ها هستند که دوست دارند وقتی کسی وارد سایت یا وبلاگشان می شود پیامی برایش نمایش داده شود. برای این کار کد های زیادی هستند که پیامی به شیوه پیشفرض مرورگر نشان می دهند. اما برای این که این پیام با شیوه ی خودتان نمایش داده شود چه کار باید بکنید؟ راه حل ساده است. شما می توانید از همین کد استفاده کنید.

قابل اجرا در:

  • همه ی سرویس های وبلاگ دهی و تمام سایت ها.

  برای دیدن نمونه اینجا کلیک کنید

 

برای دریافت کد و مشاهده ی توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

ابزارهای خاص
جعبه ی پیوند لینک کوتاه کن رایگان ارزیابی آنلاین سایت و وبلاگ به صورت رایگان
تبلیغات
تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده
تبلیغات متنی
درباره ما
لوگوی ابزارها قالب
سایت ابزارها قالب برای خاص بودن آفریده شده است. به امید این که خاص ترین باشیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات
    تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده

    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3280
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 280
  • بازدید ماه : 280
  • بازدید سال : 99,594
  • بازدید کلی : 2,062,649
  • کدهای اختصاصی
    یادبود 175 شهید غواص
    یادبود 175 شهید غواص