loading...
ابزارها قالب
تبلیغات
تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده
آخرین ارسال های انجمن
حمیدرضا بازدید : 2119 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (1)

طی هفته های گذشته و پیش از عرضه شدن نسخه ی پنجم از مجموعه بازی های Halo یا Halo 5: Guardians به بازار، یکی از اعضای استودیو 343 Industries و دست اندر کاران ساخت نسخه ی پنجم از سری Halo یعنی آقای فرانک اکانر مدعی شده بود که شانس آمدن این بازی بر روی پلتفرم PC در عمل وجود دارد و این امر به کل غیر ممکن نیست. اگر چه اکانر در کنار صحبت های خود به این نکته هم اشاره کرده بود که این گفته ها به هیچ وجه به معنی تایید ساخت نسخه ی PC بازی Halo 5: Guardians نیست، اما با این حال یکی از اعضای کمپانی مایکرو سافت یعنی ارون گرینبرگ به میان ماجرا آمد و خیلی جدی تصریح کرد که بازی Halo 5: Guardians همچنان یک عنوان انحصاری برای کنسول Xbox One محسوب می شود و بر این اساس به روی پلتفرم PC نخواهد آمد. امری که فرانک اکانر را ناچار ساخت تا بار دیگر تکرار کند که منظور او از گفته هایش به هیچ وجه تایید انتشار نسخه ی PC بازی Halo 5: Guardians نبوده است. به هر حال دارندگان پلتفرم PC می توانند خاطر جمع باشند که تا اطلاع ثانوی هیچ شانسی برای تجربه کردن بازی Halo 5: Guardians نخواهند داشت. اما در عین حال این دسته از گیمر ها می توانند به این موضوع امیدوار باشند که به زودی قادر به تجربه کردن یک عنوان کاملاً انحصاری از مجموعه بازی های Halo بر روی پلتفرم محبوب خود خواهند بود.

این بازی انحصاری جدیدInstallation 01 نام دارد و البته باید گفت که به دست اعضای استودیو 343 Industries (سازندگان دو نسخه ی اخیر سری Halo) ساخته نخواهد شد. در واقع بازی Installation 01 اثری است کاملاً مستقل از نسخه های پیشین سری Halo که به دست یک تیم 19 نفره از علاقمندان پر و پا قرص مجموعه بازی های Halo ساخته می شود و به منظور این که مشکلی بر سر راه تولید و عرضه شدن این بازی به وجود نیاید، اثر مذکور علاوه بر این که از نام Halo در عنوان رسمی خود استفاده نمی کند، کاملاً رایگان خواهد بود و سازندگان این بازی قرار نیست هیچ در آمدی را از راه تولید اثر در دست ساخت خود کسب نمایند. امری که موجب می شود تمامی دارندگان پلتفرم PC بتوانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای، اثری انحصاری را در دنیای Halo تجربه کنند.

انتشار بازی halo برای PC

 halo

از آن جایی که فرآیند تولید بازیInstallation 01 در نخستین مراحل خود قرار دارد، هنوز اطلاعات چندان مفصلی از چند و چون این بازی منتشر نشده است اما سازندگان این اثر در همین ابتدای امر خاطر نشان ساخته اند که به موجب ساختن بازی Installation 01 قصد دارند دقیقاً همان تجربیات موجود در نسخه های کلاسیک سری بازی های Halo را به طور انحصاری بر روی پلتفرم PC بیاورند. به همین منظور و بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی سازندگان این اثر، بازی Installation 01 در کنار بهره گیری از بخش چند نفره و آنلاین بسیار گسترده و مفصلی که اکنون به شاخصه ی اصلی مجموعه بازی های Halo تبدیل شده است، از یک بخش داستانی مجزا نیز بهره خواهد برد که قرار است طی آن شاهد تلفیق المان های آشنای موجود در سه عنوان نخست از مجموعه بازی های Halo یعنی نسخه های اول، دوم و سوم باشیم. با این حال سازندگان بازی Installation 01 هنوز هیچ نکته ی خاصی را در مورد داستان این اثر فاش نکرده اند و در حال حاضر به طور دقیق مشخص نیست که چه مواردی از نسخه های اصلی سری Halo در داستان این بازی وجود خواهد داشت.

انتشار بازی halo برای PC

halo1

در این میان انتشار تصاویر و ویدیو های مربوط به بازی Installation 01 که به تازگی صورت گرفته است، عده ای از علاقمندان مجموعه بازی های Halo را بر آن داشته تا این پرسش را مطرح سازند که آیا ساختار بصری این بازی که از لحاظ ساختاری و شکل ظاهری خود به نوعی تداعی کننده ی نخستین عنوان از سری بازی های Halo است قرار است در نسخه ی نهایی این اثر نیز به همین ترتیب باقی بماند؟ سازندگان بازی Installation 01 هم در پاسخ به این پرسش این نکته را مطرح ساخته اند که مراحل ساخت این بازی هنوز در ابتدای راه خود قرار دارد و از همین رو به احتمال فراوان هواداران مجموعه بازی های Halo بر روی پلتفرم PC ، در نسخه ی نهایی این اثر با ساختار دیداری بهینه تری مواجه خواهند بود. گفتنی است که بازی Installation 01 علاوه بر کامپیوتر های خانگی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز، برای دو سیستم عامل مک و لینوکس نیز منتشر خواهد شد. با این حال سازندگان این اثر هنوز هیچ تاریخ انتشار دقیقی را برای عرضه شدن این بازی اعلام نکرده اند. در هر صورت تجربه کردن عنوانی جدید از سری Halo آن هم به شکل انحصاری شاید بتواند برای هوادارن این مجموعه که از تجربه کردن بسیاری از نسخه های سری Halo بر روی پلتفرم PC محروم بوده اند، نکته ای قابل قبول تلقی شود. در نهایت امید می رود که طراحان بازی Installation 01 در امر تولید این بازی توجه ویژه ای به مراحل گسترده و بسیار جذاب سومین شماره از سری بازی های Halo داشته باشند. 

منبع: شهر خبر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط غذا لند در تاریخ 1396/10/12 و 16:56 دقیقه ارسال شده است

بسیار ممنون از مطالب مفیدتون


کد امنیتی رفرش
ابزارهای خاص
جعبه ی پیوند لینک کوتاه کن رایگان ارزیابی آنلاین سایت و وبلاگ به صورت رایگان
تبلیغات
تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده
تبلیغات متنی
درباره ما
لوگوی ابزارها قالب
سایت ابزارها قالب برای خاص بودن آفریده شده است. به امید این که خاص ترین باشیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات
    تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده

    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3280
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 187
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,008
  • بازدید ماه : 3,580
  • بازدید سال : 91,433
  • بازدید کلی : 2,054,488
  • کدهای اختصاصی
    یادبود 175 شهید غواص
    یادبود 175 شهید غواص