loading...
ابزارها قالب
تبلیغات
تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده
آخرین ارسال های انجمن
حمیدرضا بازدید : 1953 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (7)

بعد از این که کلی وقت گذاشتم ، بالاخره توانستم این نرم افزار را آماده کنم. این یک نرم افزار ارسال بازدید است. شاید تا به حال این گونه نرم افزار ها را زیاد دیده باشید ، اما این نرم افزار چندین تفاوت دارد. یکی این که تا حد ممکن سعی شده خطا های احتمالی آن از بین برود. و دوم این که شما در این برنامه می توانید هر تعداد بازدید که خواستید را معلوم کنید و دکمه ی تایید را بزنید تا نرم افزار ، همان طور که شما در حال انجام کار های دیگرتان هستید ، بازدید ها را ارسال کند.

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی هر چقدر که دوست دارید ، بازدید صفحات سایت یا وبلاگ خود را بالا ببرید.

من در طراحی این نرم افزار تا حد ممکن سعی کرده ام زیبا کار کنم و برنامه را از حالت ساده و خسته کننده خارج کنم. امیدوارم شما هم از این نرم افزار استفاده ی کافی را ببرید و برایتان مفید باشد

این نرم افزار بسیار کم حجم است و فکر نمی کنم برای دانلود آن برای کسی مشکلی پیش بیاید.

 


 تصویری از محیط نرم افزار:

افزایش بازدید سایت

اطلاعات نرم افزار:

  • نام نرم افزار: siteVisitor
  • نوع فایل: .exe
  • نسخه: 1.0
  • تاریخ انتشار: 7/4/2015

نکته: برای اجرای فایل ، بعد از خارج کردن فایل فشرده از حالت فشرده (اکسترکت کردن) ، فایل siteVisitor را باز کنید.

برای دانلود نرم افزار با حجم 117کیلوبایت روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک دانلود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/10/23 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشید
پاسخ : واقا یا الکی؟ شکلک

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/08/04 و 23:56 دقیقه ارسال شده است

امکانش هست تاریخ پست های فیسبوک رو عوض کرد .. مثلا من الان یه پستی رو بذارم و لی تاریخ نمایش پست چند ساعت پیش باشه ؟ با عوض کردن ساعت سیستم میشه؟ همچین چیزی اصلا امکان داره؟

سوال دومم اینه که توی تلگرام در نسخه ویندوز ، چطوری میشه برنامه رو طوری تنظیم کرد که همیشه تاریخ آخرین بازدید رو last seen recently بزنه و وضعیت آنلاین رو نشون نده؟
ممنون
پاسخ : سلام
جواب سوال اول: نه خیر با تغییر تاریخ سیستم نمیشه تاریخ ارسال مطالب در فیسبوک رو تغییر داد. فیسبوک بر اساس تاریخ سرور خودش کار می کنه.

در مورد سوال دوم: من چنین امکانی رو در تلگرام ندیدم.

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/08/04 و 16:41 دقیقه ارسال شده است

ممنون از وقتی که میذارید ... آهان پس شخصی توسط اون فرم افزار بازدید میکنه نه این که بصورت اتوماتیک از وبلاگ من بازدید بشه ... ببخشید در مورد تلگرام و فیسبوکم میتونم سوال بپرسم؟
پاسخ : خواهش میکنم.
اگر می خواهید جواب سوالاتتون رو کامل تر بگیرید ، پیشنهاد می کنم توی انجمن سوال بپرسید.
بله در هر زمینه ای از وب می تونید سوال بپرسید.

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/08/03 و 22:03 دقیقه ارسال شده است

ببینید از وبلاگ من بطور مرتب بازدید میشه توسط یه نرم افزار رایگان ارسال بازدید . من آدرس وبلاگ رو به اون نرم افزار ندادم باید شخصی این کار رو کرده باشه. درسته؟ برای ازسال بازدید رایگان باید یکی آدرس وبلاگ من رو به اون نرم افزار داده باشه درسته؟
پاسخ : درسته!
اما این موضوع که مشکلی نداره. به خصوص چون که شما مدیریت هاست رو بر عهده ندارید پس لازم نیست نگران پهنای باند و ... باشید.

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/08/02 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

سلام ..... ببخشید من ی سوال دارم ... من مدت زیادیه آدرس وبلاگمو از دست ی آدم مزاحم عوض کردم و هیچ کی از آدرس اون اطلاع نداره ... اما بعد از این که مدتی از عوض کردن آدرس میگذره ارسال بازدید از ی مجله اینترنی شروع میشه ... میخوام بدونم ممکنه ارسال بازدید از طرف اون شخص باشه ؟ یا اون مجله برای برانگیختن حس کنجکاوی صاحب وبلاگ بازدید رو با نام خودش ارسال میکنه؟
پاسخ : سلام
اگر این سوالاتون مربوط به نرم افزار "ارسال بازدید رایگان" هستش ، باید یادآوری کنم که این نرم افزار از روی سیستم شما و بدون هیچ گونه اطلاعات اضافی به طور مداوم از یک صفحه در اینترنت بازدید می کنه.
اگر مشلکتون رو کامل تر در انجمن مطرح کنید می تونم بهتر کمک کنم.

این نظر توسط رقیه یون در تاریخ 1394/04/30 و 17:57 دقیقه ارسال شده است

سلام.
وبلاگ رزبلاگی خیلی خوبی دارید. ولی نمیدونم چرا برای ارتقای رتبه الکسا و بازدید بیشتر کار نمیکنید؟
بابت این نرم افزار هم دست شما درد نکنه.
ضمنا" 116 کلوبایت بود.
پاسخ : سلام
نظر لطفتونه
من دارم روی سایت و سئوی اون خیلی کار می کنم. بیشتر از این نیاز به هزینه ی بالا داره.
راستی ، کلاس دوم ابتدایی به ما یاد دادن ، برای گرد کردن باید رو به بالا گرد کرد. شما رو نمی دونم! شکلک

این نظر توسط نیما در تاریخ 1394/04/24 و 20:34 دقیقه ارسال شده است

ادرس سایت رو میزنم همش میگه اشتباهه !!
پاسخ : سلام
آدرس سایت رو باید به طور کامل وارد کنید. یعنی اگر http یا https داره باید اون رو هم بنویسید. مثلا آدرس سایت ما اینطوری میشه:
http://www.toolstheme.ir/
بهترین راه اینه که خیلی راحت ، آدرس رو از مروگرتون کپی کنید ، تا آدرس کامل نوشته بشه.


کد امنیتی رفرش
ابزارهای خاص
جعبه ی پیوند لینک کوتاه کن رایگان ارزیابی آنلاین سایت و وبلاگ به صورت رایگان
تبلیغات
تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده
تبلیغات متنی
درباره ما
لوگوی ابزارها قالب
سایت ابزارها قالب برای خاص بودن آفریده شده است. به امید این که خاص ترین باشیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات
    تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده

    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3280
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 187
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,985
  • بازدید ماه : 3,557
  • بازدید سال : 91,410
  • بازدید کلی : 2,054,465
  • کدهای اختصاصی
    یادبود 175 شهید غواص
    یادبود 175 شهید غواص