loading...
ابزارها قالب
تبلیغات
تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده
آخرین ارسال های انجمن
حمیدرضا بازدید : 1716 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

خیلی از کسانی که در زمینه ی وب فعالیت دارند می دانند که جعبه ی پیوند (link box) چیست. اما من توضیحاتی می دهم تا بهتر متوجه شوید. جعبه ی پیوند ، صفحه ای است که شما می توانید ، لینک سایت خود را در آن قرار دهید. لینک سایت شما در کنار پیوند های دیگر سایت ها در آن صفحه به نمایش در می آید و همه قادر به دیدن آن هستند. شما همچنین می توانید توضیح کوتاهی در مورد سایت یا وبلاگ خود بنویسید. این امکان مانند تبلیغات متنی رایگان برای سایت ها و وبلاگ هاست.

همان طور که می دانید ، یکی از مواردی که باعث بالا رفتن رتبه ی سایت ها و وبلاگ ها در سیستم های جستجوگر (مثل گوگل) می شود ، همین لینک هاست. هر لینکی که به صفحه ای از سایت شما زده بشود ، یک امتیاز مثبت برای سایت شما محسوب می شود تا بتواند رتبه ی خود را در بین دیگر سایت ها بالا تر ببرد.

جعبه های پیوند بسیار زیادی در سایت های مختلف وجود دارد. اما بیشتر این لینک باکس ها ، شرط قرار دادن لینک سایت یا وبلاگ شما در سایتشان را نمایش جعبه ی لینک می دانند. یعنی این که شما باید کد نمایش لینک های آن ها را در سایتتان قرار دهید تا آن ها به شما اجازه ی ثبت لینک بدهند. اما امروز شما می توانید در سایت ما بدون این شرط و فقط با شرط قرار دادن لینک سایت ما در وبلاگ خود ، لینکتان را در جعبه ی پیوند سایت ابزارها قالب ثبت کنید.

برای ورود به جعبه ی پیوند اینجا کلیک کنید

برای افزودن لینک خود از آدرس بالا اقدام کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار کاملا هوشمند است و توانایی تشخیص لینک های پنهان را دارد. پس اگر شما لینک سایت ما را به صورت پنهان قرار داده باشید ، ابزار اجازه ی ثبت شدن لینک شما را نمی دهد.

نکته: لینک ما فقط باید با اطلاعاتی که نوشته شده ثبت شود. یعنی با آدرس http://www.toolstheme.ir/ و عنوان "ابزارها قالب"

حمیدرضا بازدید : 2170 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)

حتما شما هم به قسمت ابزار های خاص سایت که در بالای صفحه قرار دارد نگاهی انداخته اید. به تازگی یک ابزار فوق العاده برای بررسی سئوی سایت شما و اسکن رایگان وبلاگ ها و سایت ها برای یافت مشکلات سئو ایجاد کرده ام. این ابزار کاملا رایگان کار می کند و کافی است که شما آدرس سایت خود را به آن بدهید تا نتیجه را به شما نشان دهد. من ایده ی این ابزار را از یک ابزار خارجی گرفتم و با ارتقای امکانات آن و حرفه ای تر کردنش یک ابزار فوق العاده کاربردی منتشر کردم.

این ابزار ، لینک های سایت شما را بررسی می کند و تعداد لینک های عنوان دار را نمایش می دهد. برای هر موردی که این ابزار بررسی می کند ، توضیحی نمایش داده می شود تا شما به راحتی بتونید با راهنمایی آن توضیح ، مشکل را حل کنید. در هر قسمت از اطلاعاتی که به شما نشان داده می شود ، توضیحات تکمیلی ای نیز وجود دارد. این توضیحات به شما می گویند که قسمت ارزیابی شده دقیقا چیست.

این ابزار همچنین تصاویر عنوان دار را بررسی می کند و اطلاعات مربوط به آن را نمایش می دهد.

تمام اطلاعاتی که توسط ابزار به صورت آنلاین دریافت می شوند ، در یک جدول ساده در پایین صفحه به نمایش در می آید.

 

برای مشاهده ی توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 3122 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (1)

بعد از این که کاربران وبلاگ درخواست ارزیابی وبلاگ ها و سایت های خودشان را از ما داشتند ، من تصمیم گرفتم تالاری در انجمن با این موضوع ایجاد کنم و خبر آن را در این مطلب بگذارم.

شما می توانید آدرس وبلاگ یا سایتتان را در تالار ارزیابی وبلاگ و سایت ، در انجمن ، بنویسید. این ارزیابی کاملا رایگان است و به ایمیل شما ارسال خواهد شد. در صورتی که آدرس ایمیل وارد نکنید ، فایل ارزیابی به صورت عمومی در انجمن منتشر می شود. البته این موضوع مشکلی ندارد و می تواند به یادگیری دیگران نیز کمک کند.

این تالار و این مطلب ، فقط نقش یک خبر اورژانسی در این مورد را دارند و خبر اصلی در آینده خواهد آمد. منتظر ابزاری در این باره باشید. ابزاری که درخواست شما را  ثبت خواهد کرد و در مرحله ی بعدی ، خودش سایت شما را به صورت اتوماتیک ارزیابی می کند. اما فعلا در حد درخواست و جواب در این زمینه کار می کنم.

اگر کسی فکر می کند می تواند به کاربران دیگر نمره بدهد می تواند در همین تالار ، پاسخ دیگران را بدهد و به صورت اصولی به سایت یا وبلاگشان نمره بدهد. من هم یک طراح سایت ساده هستم و اطلاعات زیادی درباره ی نمره دادن ندارم ، اما تا جایی که بتوانم سعی می کنم شما را با مشکلات و امتیازات سایتتان آشنا کنم تا بتوانید سایت و وبلاگی بهتر داشته باشید.

همچنین شما می توانید درخواست ارزیابی سایت یا وبلاگ خود را به صورت آنلاین در اینجا ثبت کنید.

 

ارزیابی رایگان سایت و وبلاگ

حمیدرضا بازدید : 1541 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (4)

امروز یک ابزار بسیار جالب برای شما آماده کرده ام. ابزار تست سرعت تایپ!

این ابزار می تواند بسیار کاربردی باشد. شما می توانید در عرض چند ثانیه سرعت متوسط تایپ خود را اندازه بگیرید. برنامه ، عددی دقیق به شما می دهد و شما می توانید به عنوان سرگرمی با دوستان خود مسابقه بگذارید.

در این ابزار 15متن پیشفرض به همراه تصویر وجود دارد که شما می توانید از روی آن ها تایپ کنید. اما اگر دوست نداشتید می توانید هر متن دیگری را نیز وارد کنید ؛ چرا که این ابزار به غلط نوشتن کلمات از روی متن حساس نیست. این امتیاز کمک می کند تا شما بتوانید حتی چیز هایی که در ذهنتان می گذرد را در آن واحد تایپ کنید و سرعت تایپ خود را در هر حالتی بسنجید.

شما می توانید متن را مستقیما از روی تصاویر وارد کنید یا آن را در حالت متن بگذارید و از روی متن تایپ شده بنویسید. این حالت را ایجاد کردم تا اگر در خواندن متن از روی تصویر مشکلی برایتان پیش آمد بتوانید از گزینه ی دوم استفاده کنید. متن های پیشفرض به صورت تصادفی نمایش داده می شوند.

به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 3222 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (3)

ابزاری رایگان برای کوتاه کردن آدرس های طولانی وب. شاید این ابزار را در اینترنت دیده باشید. در اینترنت آدرس های بسیار طولانی ای وجود دارند که گاهی اوقات حفظ کردن آن ها غیر ممکن یا بسیار سخت است. بعضی مواقع ، آدرس های طولانی طراحی های مختلف ما برای کار های مختلف را زشت می کنند. مثلا اگر شما بخواهید از آدرسی طولانی در یک فایل فتوشاپ استفاده کنید ، آن آدرس جلوه ی ارایه ی شما را به طور کلی ناخوشایند می کند. امروز در این مطلب من می خواهم ابزاری رایگان را به شما نمایش دهم که با استفاده از آن می توانید لینک ها و آدرس های طولانی خود را کوتاه کنید تا مشکلاتی مثل مشکلات بالا برای شما پیش نیاید.

این ابزار ویژگی های جالبی دارد:

  • طراحی فوق العاده
  • کم حجم
  • سریع
  • زیبا
  • کارکرد آسان
  • و ...

برای برنامه نویسی و طراحی این ابزار وقت زیادی گذاشته شده است. سایت ما همیشه ابزار های بسیار جالب و خاص ارایه می دهد. پس لطفا برای حمایت از این ابزار ها و برای این که کار ما همچنان ادامه داشته باشد ، سایت را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

برای مشاهده ی "لینک کوتاه کن" و آموزش استفاده از آن به ادامه مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 2170 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (1)

این ابزار یکی از ابزار های مربوط به ریاضی است که می تواند برای دانش آموزان و معلمانی که در کلاس دوم متوسطه ی دوم مشغول تحصیل یا تدریس هستند ، بسیار مفید باشد. نرم افزار ها و ابزار های زیادی با این موضوع در اینترنت به صورت رایگان وجود دارد. اما یکی از امتیازات این ابزار این است که حجم بسیار پایینی دارد. مطمئنا هیچ یک از نرم افزار هایی که تا به حال دیده اید ، حجم حدودی 30کیلوبایت را ندارند! به علاوه این ابزار برای اجرا شدن نیاز به هیچ گونه نرم افزار خاصی ندارد و به راحتی می تواند در مرورگر سیستم شما اجرا شود. مشکلات احتمالی این ابزار تا حد ممکن برطرف شده است ، اما با این حال در صورت بروز هر گونه مشکلی در اجرای این ابزار شما می توانید در بخش نظرات مطرح کنید. مطمئن باشید در کم تر از 24ساعت پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.

به غیر از استفاده ی این ابزار در درس دادن معلم ها و آموختن بهتر دانش آموزان ، می توان به فایده ی دیگر آن نیز اشاره کرد. این ابزار می تواند برای وبلاگ نویسانی که در زمینه ی ریاضی یا در زمینه های کمک درسی فعالیت می کنند ، بسیار مفید باشد.


برای مطالعه ی توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 3129 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

این ابزار طراحی شده تا محاسبات ریاضی مربوط به معادلات درجه ی دو را انجام دهد. این محاسبه گر از روش دلتا برای حل معادلات استفاده می کند. برای این کار ابتدا ، دلتا محاسبه می شود و بعد از آن تشخیص داده می شود که معادله چند جواب دارد ( شاید هم ریشه ی حقیق نداشته باشد ). در پایان تمام این مراحل اگر معادله دو جواب داشته باشد ، آن ها را به صورت x1 و x2 نمایش می دهد. در غیر این صورت تنها جواب را نمایش می دهد. جواب هر معادله به دو صورت تغریبی و دقیق محاسبه می شود. برای مثال اگر جواب شما جذر 2 باشد ، این ابزار هم جذر 2 را به شما نمایش می دهد و هم مقدار تقریبی آن (یعنی 1.414213).

این محاسبه گر می تواند در زمینه ی آموزش به دانش آموزان به معلمان گرامی کمک کند و هم چنین کمک می کند تا دانش آموزان در حل معادلات درجه ی دو روش های جدیدی را کشف کنند و سرعت کار خود را افزایش دهند. همچنین این ابزار می تواند در تایید درست بودن یا غلط بودن جواب به دانش آموزان کمک کند.

قابل اجرا در:

  • تمام سایت ها و وبلاگ ها

برای دریافت کد و مشاهده ی این ابزار به ادامه ی مطلب بروید.

حمیدرضا بازدید : 1536 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (4)

این ابزار طراحی شده تا محاسبات ریاضی مربوط به دنباله های اعداد را انجام دهد. ابزار طراحی شده قادر است دنباله های حسابی ، هندسی و ثابت را تشیخص دهد. برای استفاده باید سه عدد به آن بدهید و خروجی را به شکل یک پنجره ی باز شونده که روی صفحه باز می شود دریافت کنید.

حتما می پرسید محاسبات عددی به چه درد وبلاگ و سایت می خورد. در اصل این ابزار برای این طراحی نشده است که حتما در همه ی سایت ها و وبلاگ ها قرار بگیرد. استفاده ی این ابزار می تواند در مدارس و مکان های آموزشی دیگر باشد که به دانش آموزان در آموختن بهتر مفاهیم ریاضی کمک می کند. درس دنباله های عددی در کتاب ریاضی 2 دبیرستان است و به همین دلیل به کسانی که در این پایه درس می خوانند پیشنهاد می کنیم حتما این ابزار را ، حتی اگر یه بار هم که شده ببینند و از آن استفاده کنند و اگر احساس کردند در وبلاگشان به چنین ابزاری نیاز دارند آن را در وبلاگ خود قرار دهند.

 

قابل اجرا در:

  • تمام سایت ها و وبلاگ ها

برای دریافت کد و مشاهده ی ابزار و یا دانلود نسخه ی قابل حمل به ادامه ی مطلب بروید.

ابزارهای خاص
جعبه ی پیوند لینک کوتاه کن رایگان ارزیابی آنلاین سایت و وبلاگ به صورت رایگان
تبلیغات
تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده
تبلیغات متنی
درباره ما
لوگوی ابزارها قالب
سایت ابزارها قالب برای خاص بودن آفریده شده است. به امید این که خاص ترین باشیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات
    تبلیغات ارزان و پربازدهتبلیغات ارزان و پربازده

    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 269
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3280
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 298
  • بازدید ماه : 298
  • بازدید سال : 99,612
  • بازدید کلی : 2,062,667
  • کدهای اختصاصی
    یادبود 175 شهید غواص
    یادبود 175 شهید غواص